Torstai 26.10.06

Jumalauta sä osaat yllättää!  Eilen lähettelin sulle viestejä elämäntuskassani. Ei mitään kovin vaativia, mutta jonkinmoisessa huomion tarpeessa kuitenkin. Hyvin hiljainen päivä sun puolelta. Osasin kuitenkin olla närkästymättä siitä, kun nuo mun pahat olot oli kuitenkin täysin lähtöisiä omasta elämästä. Iltapäivällä aloin jo vähän reagoimaan, kun sä et juuri vastaillut mun viesteihin ja kuitenkin olis pitänyt selvittää viikonlopun järjestelyitä, kun sulla on se "Tyttöjen ilta", johon menemisestä olit hyvin epävarma. Se kuitenkin vaikuttaisi ratkaisevasti meidän viikonlopun järjestelyihin.Totuus oli kuitenkin taruakin ihmeellisempi. Ei se vahinko ollut, että sä olit hiljaa. Sä halusit vähän ärsyttää mua, kun järjestelit mulle tosi yllätystä!

Tulin töistä melko ryytyneenä ja masentuneena, enkä ollut ehtinyt olla kotona kuin ehkä kymmenen minuuttia, kun sun auto tuli pihaan! Olin melko hämmentynyt, En tahtonut millään uskoa, että sä olet nyt siinä mun silmien edessä, ja vajaa tunti sitten olit menossa "tarkistamaan rengaspaineita" autostas.Täydellinen yllätyksen rakentelu!

Ja sitten siihen miksi tulit ja mitä tapahtui? Ehkä vajaa kolme tuntia olit mun luona ollut. Suunniteltiin kaupassa käyntiä, kävin suihkussa pesemässä ylimiehekkään hajun pois, mutta jätettiin kaupassa käymättä. Mitä nyt kävin sulta salaa hakemassa yhden sixpäkin lähikaupasta;-) Mutta siis vajaan kolmen tunnin läsnäolon jälkeen lukkiuduttiin makuuhuoneeseen ja siitä se taivas repes! Sä valuit niin ihanaa kiimaa niin, että sitä ei voi edes uskoa! Se oli sen illan ensimmäinen rakastelu josta kyllä tunsi, että viikon arkipäivät erossa tahtoo olla liikaa! Jo reippaasti ennen makuuhuoneeseen lukkiutumista meillä oli tosi kiihkeä hetki, kun sä istuit tietsikkapöydän ääressä farkkujen paljastaessa yläselän johon mä liu'utin käteni kuljettaen sitä selässäsi, niskassa, vatsalla ja ties missä!

Ja mitä mä sanoin ihanasta kiimasta ensimmäisen rakastelun aikana osoittautuikin vain alkupalaksi! Ihanan kiiman osoitukset tuli vasta illan mittaan. Istuttiin sohvalla katsomassa Big Brtheria. Sinä olit T-paita ja valkoiset pikkuhousut jalassa ja minä vein sormeni vaivihkaan kohti sun jalkoväliä ja hivelin häpyhuuliasi housujen päältä niin kevyesti kuin vaan voi, mutta vaikutus oli uskomaton! Sä meinasit jo revetä siihen ja TV-n katselu oli jäädä jo alkumetreillä. Välittömästi Bb-n päättymisen jälkeen siirryttiin sänkyyn jatkamaan esileikkiä joka päättyi taas mitä kiihkeämpään rakasteluun! Jumalauta mä nautin sun paljaasta ihosta, sun vartalon joka kohdasta! Se on jotain elämää suurempaa! Kuinka kauan tuo valtava tunne voi jatkua? Oltiin taas ihan sekaisin siitä hekumasta mikä meidän välillä on. Toisen rakastelun jälkeen tuntui, että mä alan nukkumaan, mutta sun käsien vaellus mun herkillä alueilla ja sun kielen kosketus ymppäri mun kaulaa päätä, kasvoja ja korvia johti jälleen yhteen niin syvään yhteyteen sun niin kuumaan jalkojen väliin. Kun se tehtiin vielä tuonkin kerran jälkeen me alettiin jo miettimään, että mikä tuollaiseen oikein johtaa, kun me ei kumpikaan olla enää mitään 20.v ja yleisen käsityksen mukaan tässä iässä jo se terävin kiihko on leikattu pois. Ja kun siihen lisää vielä sen, että meidä suhde ei enää todellakaan ole mikään uusi, niin jo riittää ihmettelemistä! Mutta koko aamun on tehnyt mieli LISÄÄ!!!!