Siitä on noin puolitoista kuukautta, kun viimeksi olen tänne kirjoittanut, enkä edes muista mistä oli kysymys tuossa pilvilinnan kaatumis jutussa?

Nyt tuli mieleen, että on aika kirjoittaa tänne jotain. Minulla oli lomaa viikko töistä ja olit mun luona yhteen putkeen 9-vuorokautta. Yhdeksän vuorokautta jotka elimme kuin aviopari. Viikko sisälsi vaikka mitä autonkorjausta, yhdessä oloa, riitaa, läheisyyttä, seksiä ja kaikkea mahdollista! Sunnuntai 22.10.06 oli näin jälkeenpäin ajateltuna tosi tuskainen päivä. Sinä kävit läpi minun vaatevarastoja, ja järjestit paikkoja. Olimme ehkä etäisempiä kuin koko viikon aikana. emme rakastelleet koko päivänä. Tosin siihen ei ollut kunnolla mahdollisuuksiakaan, mutta aika outoa se oli. Ja tosi asiassa seksittömyys sinä päivänä tuntui aika vaikealta varsinkin siinä vaiheessa, kun sä pakkasit auton ja lähdit, ja nyt jälkeenpäin. Niin sehän on meille aika harvinainen tilanne, että jonain päivänä ei harrasteta seksiä. Vielä eilen illalla puhuessamme iltamyöhäällä puhelimessa mä en pystynyt kunnolla keskustelemaan ennen kuin vedin käteen. Pelkkä sun äänen kuuleminen sai aikaan eroottisia ajatuksia siitä miltä rakastelu sun kanssa tuntuu. Miltä tuntuu nuolla sua ja se kun sun lauetessa jää pää puristuksiin sun reisien väliin, kun sä laukeat niin ettei sänky tahdo riittää.   

Pelkäsimme tätä viikkoa. Miltä se tuntuu, kun yhtäkkiä ollaan taas yksin. Ei se helpolta ole tuntunut, mutta riitaa emme kuitenkaan ole saanut aikaiseksi ainakaan vielä. Tallennan ja julkaisen tämän nyt, mutta jatkan tätä vielä.