Tota mun päässä liikkuu, eli ei paljon mitään muuta ku, että loppuis tää työpäivä! Mitään en ole saanut töissä aikaan. Töitä tosin olis.

Lähetin sulle tekstarin joka oli sellainen pikkukakaran källi, eli kirjoitin jotain suomeksi kännykässä englannin sanakirja päällä ja hyväksyin sitten aina sopivimman sanaan mikä kohdalle osui.

Oikeasti mua on vaivannut tänään yhden hajuveden nimi jota olen yrittänyt tapailla kielenpäälleni tuloksetta, niin ja sit oli ne mahavaivat. No niistä selvisin. Ei mitään vakavaa. Vähän viikonlopun riennot tietenkin painaa vielä, mutta ei mitään paskafiiliksiä mistään. 

Jos ny vähän pyörittelis viikonlopun tapahtumia, niin sehän meni ihan putkeen vaikka meillä ei ole koskaan riittävästi aikaa, ja mietinkin, et menikö se niin että me vaan haudattiin se ongelma meidän yhteenotoista siksi, että sen kunnolliselle käsittelylle ei ole kuitenkaan aikaa, emmekä halunneet tuhlata sitä yhteistä aikaa kokonaan vakavien puhumiseen, vaan nautittiin ja lähdettiin baariin bilettämään joka oli hauskaa ja vielä hauskempaa olisi ollut jos sielläkin ei olisi ollut noita "aikavarkaita". Kyl sä aika mielenkiintoinen persoona siellä olet ku joka viikonloppu joku uus ihaminen lähestyy meitä tutustumis mielessä. No se on toisaalta kiva, mutta se syö pikkuhiljaa mahdollisuuden viettää vaan kahdestaan hauskaa. Edelliseen pyöritykseen täytyy vaan todeta, että ens viikonloppuna mulla onneks on este baariin lähdölle :-)  

Jos mä ny paikkaisin vähän tätä työmoraalin tasoa ja yrittäisin vielä tänään ratkaista pari pikku työbrobleemaaa. Joten palataaan.......!